Click here for Myspace Layouts

Monday 7 November 2011

Episod 3 ♥


Assalamualaikum
hee ~ episod 3?? tba2 lak mai 3 nohh..hehe...
sebenarnya episod 1 tjuk Temu Janji yg PERTAMA !
dan episod 2 lak KAMI DATE LAGI !
entry2 nie sal aku meet ngn Mr. Imran aq..
Hari nie aku rasa paling best dan bahagia antara hari2 len aku jumpa dy.
Hari nie banyak perkara yang terjadi...
ada kisah sedih,kisah gembira,kisah lucu
hehe...memang x dapat dilupakan hari nie la..

Mula2 jumpa dy, aku yg x hbes marah kt dy sal smlm,
jumpa2,perhati ja muka dy tnpa ckap wlau sepatah pon..
haha..PANDANGAN MAUT !
smlm aku marah dy sebab apa erk???
ooo...smlm dy g taiping...
tapa la...lupakan sja la bub pa aku mara dy...huhu.. (:
soalan nie juga la dy dok tnya aku tp aku x maw gtaw bub pa aku marah kt dy.. :p
soee syggg..
hehe..pas2 ok dah...memang kena kuat semangat la jumpa ngn aq.. :D
pas2 gadoh lagi sal ______________
huhu...sedihh gila la... :'(
haha..pas2 aq _____ dy..
pas2 dy p mna ka ngn kwan dy...lg brtmbh sdih.. :'(
(CERITA X ABES..HAHAHAAH..)
dlm hati memang nk blek umah dah tpi handbag aku ada dkat dy la lak..
tapa la..aku dngn penuh ksabaran di dlm dada,trus mnuggu..
apa lg... tba2 hujan... ^__^
haha..memang x dpat dnafikn slah aq...soee syggg...
pas2 siann dy nk kna pjuk..haha..bukan sat tpi LAMAAAA 2...
hehehe...x habes2 aq majok,dy pujok.. :D
lpas 2 ok dh la...baik dh...sume ok..

tadi bnyk gak kmi berphoto..kebanyakan picture ada dkt Mr. Imran la..
sebelum balik dy bgi kuih raya..huhu.. sedap !
aku janji nk bg ketupat tapi terlupa la lak...adesss...
memang rsa berslah sngt2 la....soee sngt2 sygggg...
Mr.Imran kta hari nie last kmi date bub msa cuti skolah MUNGKIN kami x leh jumpa..
x taw lg la mcm mna..huhu..sedih.. :(
harap2 msa cuti skola ada chance la aq jumpa dy..
doakan untuk kami yea...haha.. ^__^

to my Mr.Imran -----> soe sngt2 coz hari nie dinda banyak sangat wat prangai...dh la dinda mai lambat, pas2 dok wt pangai lebih2....soe sngt... minta maaf juga kpd ayie yg sudi mnemani kami ber'date..knda pon slah gak..membangkitkan kemarahan dinda...(ceyy...aq x maw ngaku lg 2 ksalhan aku) ye la ye la...sume berpunca drpd dinda...soe sngt2 naa syggg.. ;)

No comments:

Post a Comment